THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, January 23, 2010


ala...
sedihnyer :(
sebab gamba kt ats tu..
masa tu saya pada tahun lepas..
saya sayang rambut tu..
sebab masa tu nak sekolah dh...
so,, mak saya sruh potong...

saya pon tangkap lah gamba nie...
gamba nie kt kampong...
nak tengok gamba masa hari raya tak?

lagi shok x sedih
So Shok!! (Disney Channel)Ha!!
ni pon gambar hari raya penat tol lah saya carik kt computer..
best tapi ni kt rumah saya..
nak berkenalan?
boleh...

yang pakai baju warna merah tu Sue Adelina
yang pakai baju waran hitam tu Nur Sabrina(orang yg saya suka kat kelas saya tapi dia x suke kt saya...)
yang pakai baju warna putih tu bajet macam Siti Nu Haliza... nama dia Sara Amelia...
semua adik beradik saya Nama die ada "S"
saya je tak ada..
nama saya Amir Hakim...
tgk tak best lah..
tapi ok lah jugak..
nasib baik tak sulaiman
adoi lagi jadi mangsa..
ok lah nk siap pergi alamanda...
nk tgk adnan sempit...

0 comments: